איך לבחור מסגרות למגנטים

מה התפקיד של צלם מגנטים

מה התפקיד של צלם מגנטים_640x425

אם שאלתם את עצמכם מה התפקיד של צלם מגנטים, או שאתם צלמי מגנטים לאירועים ואתם רוצים לדעת מה שאתם צריכים לעשות באירוע, המאמר הזה בשבילכם!

אחרי שנים שאני נמצא בתחום המגנטים לאירועים, אני רואה הרבה מאוד צלמי מגנטים שלא באמת יודעים מה התפקיד שלהם באירוע, הם לא מבינים כמה יש חשיבות להם באירוע ועד כמה יכולים לעשות נזק או להועיל כמובן באירוע.

אז בשביל זה אני רוצה להסביר של אחרי שלב מה באמת התפקיד של צלם מגנטים, כמה זה חשוב כל דבר וככה לשנות את המציאות גם של בעלי האירועים שחוגגים אירוע בקרוב וגם להרים את הרמה של צלמי המגנטים בישראל.

להיות שם בשביל בעלי האירוע

התפקיד הראשון של צלם המגנטים הוא להיות באירוע בשביל אלו שחוגגים. במיוחד שמגיעים לעשות משימה מורכבת כמו צילום מגנטים לחתונה.

זה צריך להתחיל בלתת לבעלי האירוע את האפשרות להצטלם עם כמה שיותר אורחים, להיות צמוד אליהם ולענות על כל בקשה במהירות ובאדיבות.

הרבה פעמים יוצא לי לראות צלמי מגנטים שהם רק בשביל האורחים, מצלמים אותם ולא מתייחסים כלל לבעלי האירוע. צלם מגנטים טוב הוא כזה שמצליח לתת את היחס הטוב ביותר לבעלי האירוע, לדאוג להם למזכרת מהאירוע שהם כל כך משקיעים בו ולהיות שם בשבילם.

להיות באירוע זה לא רק בלעשות להם תמונות, יותר מפעם אחת יצא לי שתקליטן או צלם האירוע בעצמו היה זקוק לדברים ואני הייתי זה שדאג לו לכל מה שהוא צריך.

אני יכול להעיד שהיה אירוע שבו צלם האירועים הגיע והמצלמה שלו נהרסה לחלוטין, לא היה לו איך לצלם את האירוע. אמנם זאת לא הייתה חתונה אלא אירוע בר מצווה רגיל והוא היה הצלם היחיד.

באותו רגע ויתרתי על המצלמה שלי, נתתי לו אותה ואמרתי לו לך תתעד להם את האירוע בצורה הכי טובה שיש. לקחתי מצלמת גיבוי דיגיטלית ישנה שיש לי והתחלתי לעשות איתה מגנטים.

עד היום בעלי האירוע לא יודעים (או שהצלם סיפר להם) אבל אני יודע שבזכות זה שוויתרתי על המצלמה שלי לצלם שלהם יש להם תיעוד.

שאני אומר שצלם מגנטים צריך להיות במקום בשביל בעלי האירוע זה מתחיל בזה שהוא צריך להבין שקודם כל לא משנה מה, הוא צריך לדאוג להם להכי טוב שיש.

לדאוג שכמה שיותר אורחים יקבלו מזכרת

היום יש נטייה להרבה מאוד אנשים לחפש רק מחיר זול. הם רואים חבילות צילום מגנטים לאירועים בזול ולא מעניין אותם מעבר לזה שום דבר אחר.

העיקר לשלם כמה שפחות.

אבל צריכים להבין שזה לא מה שאתם צריכים לחפש, גם אתם בתור צלמי מגנטים, למה שתמכרו ללקוח חבילת צילום מגנטים במחיר זול ואז הוא לא יקבל מספיק מגנטים כמו שהוא מתכנן. אתם עושים נזק גם לעצמכם בתור צלמי מגנטים וגם הלקוח לא מרוצה.

אז רגע אחד לפני שאתם כבעלי אירוע סוגרים מול צלם מגנטים, אל תחפשו רק את המחיר הכי זול שיש לכם בהצעת מחיר אלא תבדקו מה בדיוק אתם מקבלים.

המגנט המאוהב

כאן תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בשביל לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם, לדעת בדיוק מה תקבלו ואיך להתמודד עם המון צלמי מגנטים לאירועים שקיימים ומציעים לכם שירות ופערי המחירים גדולים מאוד. כל המידע החשוב ביותר.

מאמרים אחרונים שעלו

דילוג לתוכן