איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים בזול

אם מחפשים שירות של מגנטים לאירועים בזול חשוב מאוד לעשות את זה נכון. אחד הדברים שהרבה מאוד אנשים מחפשים שהם רוצים צלם מגנטים הוא קודם כל מחיר. אבל לפני המחיר שאתם משלמים כדאי מאוד לבדוק עוד הרבה דברים חשובים.

אני בטוח שאפשר לתת שירות של מגנטים לאירועים בזול וגם לתת צילום מקצועי, מגנטים איכותיים וגם שירות טוב. אבל לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים זול, בואו רגע ואני אגלה לכם את כל העלויות של צילום מגנטים באירוע, ואז תבינו בדיוק מה מסתתר מאחורי מחיר שהוא זול מידי.

מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח
מגנטים לאירועים בזול_640x426

העלויות של צלם מגנטים (כמה עולה לו לצלם לכם מגנטים באירוע)

עכשיו אני הולך לגלות לכם בדיוק כמה עולה לצלם מגנטים לעשות לכם אירוע, מה שאומר שאתם גם תדעו כמה מרוויח צלם מגנטים והאם המחירים הזולים מאוד של מגנטים לאירועים עד 500 ₪ באמת אפשריים שאתם מחפשים למשל צלם מגנטים לחתונה.

עלויות נסיעה:

לכל אירוע הכי קרוב לאותו מקום שלם הצלם, נניח עד 30 ק"מ מהבית שלו, יש לו עלויות נסיעה שכוללות דלק, בלאי רכב, זמן על הכביש. לכל הפחות זאת עלות של 100 ₪. אם זה אירוע שהוא רחוק יותר אז יש לו עלויות גבוהות יותר.

עלויות פרסום חודשיות:

בדרך כלל, צלמי מגנטים לא כולם משקיעים בפרסום מאוד אגרסיבי והעלויות פרסום שלהם נעות עד 1000 ₪ בחודש. אפשר לחלק את זה למספר האירועים שצלם מגנטים לאירועים בזול יכול לעשות וזה לכל היותר 20 אירועים בחודש. (בחודשים של חגים אז זה הרבה פחות). זאת אומרת, שכל אירוע ממוצע עולה לצלם המגנטים 50 ₪ רק בשביל להשיג את האירוע.

עלויות חומרי גלם:

העלות של חומרי גלם משתנה בהתאם לכמות המגנטים שהצלם מפיק לכם באירוע. זה בדרך כלל עלות של 150-170 ₪ עלות חומרי גלם. אם זה צלם מגנטים שממש מחליט לפנק את הלקוחות שלו, אז הוא יגיע לאזור ה 200 ₪ עלויות של חומרי גלם.

צילום מגנטים_640x408
צלם מגנטים לאירועים_640x519

שני אנשי צוות שעובדים במקביל:

באירועים קטנים שמתומחרים במחיר זול מאוד, יהיה קשה לצלם להביא איתו איש צוות נוסף שיעבוד ביחד איתו. רק העלות של העובד באירוע שיעזור לחתוך את המגנטים היא לפחות 250 ₪ . עד עכשיו אם נעשה חשבון, חומרי גלם + עובד + עלות נסיעה + עלות פרסום אנחנו מגיעים ל 550 ₪ עוד לא הכנסתי את העלויות של המיסים שיש לשלם, עלות של בלאי ציוד וגם מה שהצלם עצמו צריך להרוויח על כל העבודה שלו. מה שאומר שיהיה בלתי אפשרי למכור מגנטים עד 500 ₪, אם רק העלויות הבסיסיות הן 550 ₪.

מגנטים לאירועים בזול – מחיר זול הוא יחסי

חשוב מאוד להבין, מחיר זול ביחס למה שאתם מקבלים בתמורה. אם נותנים לכם מחיר זול מאוד, אז בטוח צריכים לחסוך כל משהו. או על העסקת כוח אדם, שזה אומר שהצלם יגיע לבד לאירוע ויחסוך 250 ₪, להוריד לחומרי גלם זולים מאוד שהמגנט יחזיק רק לפרק זמן קצר. רק בדברים האלו הצלם יכול לחסוך כ 300 ₪ . אבל החיסכון על האורחים שלכם! וגם על היכולת להתנהל באירוע.

אז כמה באמת צריך לעלות שירות של צילום מגנטים לאירועים בזול? העלות צריכה להיות לכל הפחות 800 ₪ כי אם העלויות של הצלם הן 550 ₪ לאירוע גם הוא צריך להרוויח לפחות כמו העובד שמגיע איתו והמינימום של צילום מגנטים לאירוע בשביל להרוויח הוא 800 ₪.

צלם מגנטים זול_640x427
מגנטים לברית_640x443

מה קורה אם קיבלתי הצעת מחיר של 500 ₪ האם אני צריך לדאוג?

ממש לא! אתם לא צריכים לדאוג, אבל אתם צריכים להבין מה אתם מקבלים בדיוק והאם זה מתאים לאירוע שאתם חוגגים.

יכול להיות שאתם מקבלים מגנטים ב 500 ₪, אבל אתם צריכים גם להבין גם שיכול להיות שיגיע לאירוע רק איש צוות אחד. ואתם אתם רוצים שאותו צלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע אז זה לא משהו שיכול לקות במחיר של 500 ₪.

דילוג לתוכן