איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לבר מצווה

היום הגדול, שבו הילד הופך רישמית לגבר, הוא יום מרגש ביותר עבור ההורים. יום מלא בגאווה והתמוגגות ובעצם אפשר לומר שהיום מתחלק לשלושה ימים נפרדים, אותם ניתן לתעד באמצעות מגנטים לבר מצווה שיהפכו כל רגע מיוחד למזכרת בלתי נשכחת.

מדובר בשבת חתן, שבו לרוב ייקחו חלק, בני משפחה קרובים וחברים של הנער. יום נוסף שבו המשפחה תבחר לעלות לתפילה בכותל בירושלים או לעשות עלייה לתורה בבית כנסת שבו אתם מתפללים באופן קבוע. ויום המסיבה, שלרוב תתקיים כאירוע בגן אירועים או אולם מיוחד לבר מצווה.

מגנטים לבר מצווה_640x372

האורחים שלכם מחכים למגנטים

אל תשכחו שבכל אירוע שאתם חוגגים יש דבר חשוב מאוד במיוחד באירוע בר מצווה שכולם מחכים וזה להיתקל בצלם המגנטים באירוע.

אם בעבר אירוע בר מצווה היה אירוע בעל משמעות וסמליות בלבד, היום אירועי בר מצווה כמו גם אירועי חתונה הפכו להיות משימה מורכבת שבה כולם רוצים ליצור את האירוע שיהיה הכי מיוחד ומרשים.

בשביל להפוך אירוע למיוחד ומרשים צריכים לעשות המון פעולות, מבית הפעולות האלו שילוב של מגנטים לאירועים בתור אטרקציה היא חובה וכל אחד שרוצה לתעד את האירוע ושתהיה מזכרת לאורחים מחפש צלם מגנטים.

תכנון בר מצווה

כבר בשלבים המוקדמים של תכנון הבר מצווה, כדאי להוסיף פעילות מעניינת ובידורית, שתקנה מימד של חגיגה בלתי נשכחת, ותהווה גם אטרקציה באירוע, גם תיעוד והנצחת הרגעים השמחים וגם מתנה והוכרת תודה לאורח.

בשלב התכנון, ניתן אף לקבל החלטה על מגוון אטרקציות מיוחדות שאפשר להוסיף לאירוע בר מצווה. מבין האטרקציות האלו אפשר למצוא את האטרקציות הבאות :

שולחנות משחק לאירועים : מדובר על שולחנות משחק מיוחדים שאלו מוצבים כבר בשלב קבלת הפנים, יחד איתם יש גם עמדות מולטימדיה עם קונסולות המשחק המיוחדות ביותר והמשחקים החדישים ביותר של נער בר מצווה ישמח לשחק בהם ביחד עם החברים שלו באירוע.

עמדות מסך ירוק לצילום : את המסך הירוק כולנו מכירים, מדובר על אטרקציה שבה מקימים ממש עמדת צילום כמו בסטודיו הכי מתקדם שאתם מכירים, האורחים נעמדים כאשר המסך ברקע, יש להם אביזרים שאיתם הם יכולים להצטלם ואז כל אורח בוחר לעצמו את הרקע לתמונה שתודפס ותהפוך להיות מגנט.

עמדת צילום אינסטגרם : האינסטגרם הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של בני הנוער. זה מה שגרם לכך שעמדות צילום האינסטגרם הפכו להיות אטרקציה מבוקשת כל כך באירועים. כל אחד יכול לצלם את עצמו בעמדת צילום עצמית, לקבל את התמונה עם הרקעים והעיצובים המיוחדים ביותר ולשתף את החוויה שלו באירוע בר מצווה בו הוא נמצא.

תפקיד צלם מגנטים בבר מצווה – לא רק אטרקציה

צלם מגנטים מקצועי ומנוסה, יצלם תמונות של רגעים יקרים, לאורך כל אירוע. על פי החלטת המשפחה, תוכלנה התמונות להיות מעוצבות עם מסגרות ייחודיות.

צלם מגנטים לבר מצווה, הינו תוספת לצוות צילום האירוע, יש הרבה צלמי מגנטים שהם רואים את עצמם בתור אטרקציה ולא חושבים שהתמונות שהלם חשובות ולכן גם עובדים עם ציוד צילום פחות מתקדם. לעומתם תוכלו למוצא גם צלמי מגנטים יותר מקצועיים שעבורם לעשות מגנטים זה ממש לצלם את האירוע והם אלו שכדאי לכם לבחור בהם.

 

צלם מגנטים מתערבב עם האורחים, מוסיף אנרגיה חיובית, המשדלת את האורחים ליצור תמונות מצחיקות וכיפיות, לשתף פעולה, ולקבל תמונות מגנטים יפהפיות למזכרת.

צילום מגנטים לבר מצווה, הפך להיות טרנד, גם בזכות העובדה שהוא גורם לאירוע קליל ומהנה יותר וגם בזכות העובדה שצלמי מגנטים מקצועיים הם עוד צלם באירוע ולא רק הפכו להיות אטרקציה פשוטה.

מגנטים לבר מצווה - התשובות לכל השאלות

שמתכננים אירוע בר מצווה ורוצים לסגור מול צלם מגנטים עולות לא מעט שאלות, אלו רק חלק קטן מכל השאלות שעולות והבאתי לכם כאן את התשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר ואלו התשובות שאתם צריכים לקבל לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים לבר מצווה שאתם רוצים שיהיה הטוב ביותר לאירוע שלכם. 

העלות של צילום מגנטים לבר מצווה משתנה בהתאם לחבילת הצילום. היא יכולה להיות החל מ 590 ש"ח ועד 990 ש"ח וזה בהתאם לכמות המוזמנים באירוע ואם בוחרים שצלם מגנטים יהיה הצלם של האירוע.

אמנם אין מחירון מדויק לצילום מגנטים לבר מצווה וכל צלם מגנטים יכול לקבוע את המחיר שהוא רוצה, אבל הנה לפניכם המחירון שלי שיכול לעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תעלה לכם כל חבילת צילום מגנטים לבר מצווה.

חבילת צילום לבר מצווה

מחיר

מידע נוסף של המגנט המאוהב

צילום מגנטים בסיסי

590 ₪

חבילת צילום מגנטים בסיסית. כוללת צילום מגנטים ללא הגבלה עד 2.5 שעות + 2 הגדלות מגנט במתנה.

צילום מגנטים מורחב

החל מ 690 ₪

חבילת צילום מגנטים ללא הגבלה במהלך בר מצווה במהלך כל 4 השעות של האירוע. כולל דיסק ובו כל התמונות שצולמו במהלך האירוע + 4 הגדלות מגנט + הגדלות מגנט מיוחדות של צילומי משפחה.

צילום מגנטים + צילום סטילס

החל מ 890 ₪

חבילת הצילום הכוללת צילום סטילס במהלך כל האירוע + הפקת מגנטים ללא הגבלה + אפשרות לאלבום וצילומי בוק במחיר משתלם במיוחד.

 

בהחלט כן! צלם מגנטים שהוא מקצועי ומנוסה יכול להיות צלם לבר מצווה וגם צלם לעלייה לתורה. אבל, לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע חשוב מאוד לוודא שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר ויכול להתמודד עם המשימה.

בשביל להפיק מגנטים לאירועים עושים שימוש בכל מיני סוגי מדפסות. אני עובד רק עם מדפסת טרמית מתקדמת ומושכללת וכל כך בטוח באיכות חומרי הגלם שאתם מקבלים ממני תעודת אחריות בכתב על המגנטים.

דילוג לתוכן