איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים ליום הולדת - המגנט המאוהב

מגנטים ליום הולדת היא אטרקציה מיוחדת, כזאת שמביאה איתה המון יתרונות. אם בעבר ימי הולדת היו אירועים שחוגגים לילדים בלבד, היום אנו עדים להמון ימי הולדת שחוגגים גם בגילאים יותר גדולים, ימי הולדת לגיל 30 ואפילו יותר. ימי הולדת לגילאים מיוחדים ואפילו מבוגרים שחוגגים יום הולדת 70 ויותר. אז קודם כל אם אתם מחפשים צלם מגנטים ליום הולדת, אני רוצה לאחל לכם המון מזל טוב באופן אישי, עד 120 שנים מאושרות.

מגנטים ליום הולדת
מגנטים לאירועים עד 500 שח_640x426

מגנטים ליום הולדת - מה חשוב לדעת

הפעם אני אסביר לכם מה חשוב לדעת על בחירת צלם מגנטים לאירועים, איך באמת בוחרים נכון ולא רק לפי מחיר. הרבה פעמים שמדובר על ימי הולדת אלו אירועים קטנים, במקרים כאלו גם התקציב הוא יחסית נמוך ואנשים שחוגגים אירוע מחפשים איך להוזיל כמה שיותר את העלויות.

במיוחד בשביל זה יש לי להציע לכם חבילות צילום מגנטים לאירועים עד 500 ₪ בלבד. אלו חבילות הצילום שמתאימות במיוחד לימי הולדת.

ימי הולדת – אירוע מיוחד וחשוב לא פחות מכל אירוע אחר

אין ספק שימי הולדת הם אירוע משמח וכיפי. מגנטים לאירועים מזכירים נשכחות, אירועים בלתי נשכחים.

כהורים לילדים, המתכננים יום הולדת, אין מרגש יותר מלנצור רגעים שמחים וחשובים בצמיחתו של הילד. לכן, שבוחרים צלם מגנטים ליום הולדת, כדאי מאוד למצוא צלם שיכול גם לתת לכם שירות של צילום האירוע ובמקביל להפיק מגנטים. ככה אתם יכולים לתעד את האירוע מיוחד לנצור את התמונות והרגעים המיוחדים ומעל הכל לתת אטרקציה ולהגיד תודה לאורחים בדרך מיוחדת.

מסיבות ימי הולדת, מחייבים אלמנטים בידוריים, שיכולים להיות תא צילום ייחודי, לצילום מגנטים לאירועים בתוספת אביזרים מבדרים ומשעשעים. אבל יותר מהכל האטרקציה של צילום מגנטים היא האטרקציה הכדאית ביותר. במקום שיהיה לכם תא צילום שעומד במקום, או קיר צילום, צלם מגנטים מסתובב בין האורחים, מצלם אותם והוא נמצא בכל מקום ומתעד עבורכם את האירוע.

לצלם ולתת לכולם מהתמונות באותו הרגע זה אחד היתרונות הגדולים ביותר של צילום מגנטים. התמונות הללו מודפסות באופן מידי, כאשר הצלם לוקח חלק אינטראקטיבי באירוע, ומצלם לכל אורך המסיבה, תוך שהוא לוכד חיוכים וצחוק וספונטניות.

תמונות המגנטים לאירועים שצולמו מוצגים בסופו של דבר על לוח, כאשר כל אורח רשאי לבחור ולאסוף את התמונות שלו.

יתרון נוסף ומיוחד יותר מכל מזכרת אחרת מהאירוע, המגנטים הם מזכרת שבאמת האורחים לוקחים ושומרים אותה לאורך זמן. הסיבה היא שיש להם את התמונה שלהם והם רוצים לזכור את הרגעים היפים באמת.

בעולם של רשתות חברתיות כולם רוצים שתהיה להם תמונה מיוחדת, כל התמונות מהאירוע שלכם יעלו כבר ביום למחרת האירוע לתיקייה משותפת בענן, אתם יכולים לתת לכל אורח וחבר שהיה באירוע שלכם קישור והוא יכול לבחור או להוריד ולשמור את התמונה שלו, או שאפשר בלחיצת כפתור פשוטה מיד לשתף את התמונה בכל מקום שרוצים.

שמים דגש על הפרטים הקטנים

רגעים מסוימים, כמו מסיבות ימי הולדת, אינם ניתנים לשחזור. לכן, יש להקפיד על בחירת צלם מגנטים מקצועי, שידע להתאים את אופן הצילום לקונספט שאותו אתם מבקשים ליצור.

מגנטים ליום הולדת הם אטרקציה חשובה, המוסיפים מימד של הנאה וכיף. יש לוודא שהצלם מגיע אם ציוד מתאים ושהתמונות מודפסות על חומרים איכותיים הנשמרים לאורך זמן. בנוסף, כדאי לוודא שהתמונות מועברות אליכם גם בדיסק, לשימושכם הבלעדי. כל אלו הם דברים שבדרך כלל כאשר מדובר על אירועים קטנים כמו ימי הולדת הרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים לא מקפידים עליהם וחושבים שבגלל שמדובר על אירוע קטן אין לו חשיבות, ההפיך הוא הנכון! אלו רגעים מיוחדם והם חלק בלתי נפרד מהתפתחות של הילד שכדאי לכם מאוד להזמין את מי שיתעד לכם את האירוע המיוחד הזה בצורה מקצועית.

מגנטים ליום הולדת מחיר

שמדובר על צילום מגנטים לאירועים קטנים אין מחירון מדויק שקבוע, אבל יש סדר גודל של מחירים. יש הרבה צלמי מגנטים שבכלל לא מוכנים לקחת אירועים קטנים בגלל המחירים והם מעדיפים לצלם רק אירועים גדולים שבהם הם יכולים לגבות מחירים יותר גבוהים. אבל בשביל שתהיה לכם הערכת סדר גודל כמה אתם הולכים לשלם על צילום מגנטים, הבאנו לכם כאן את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר וגם תדעו כמה יעלה לכם צילום מגנטים באיכות מעולה ליום הולדת שאתם חוגגים.

חבילת צילום

מחיר

מידע נוסף של המגנט המאוהב

חבילת מגנטים בסיסית

290 ₪

החבילה כוללת צילום והפקת 50 מגנטים. מתאים בעיקר לאירועי ימי הולדת קטנים של ילדים עד 30 משתתפים.

חבילת מגנטים ללא הגבלה.

490 ₪

חבילת צילום והפקת מגנטים ללא הגבלת כמות עד שעתיים במהלך האירוע. (שעה צילום + שעה פיתוח מגנטים).

חבילת מגנטים ללא הגבלה + צילום סטילס לאירוע.

החל מ 690 ₪

החבילה כוללת צילום סטילס של כל האירוע + הפקת מגנטים ללא הגבלה במהלך כל האירוע.

 

התשובות לשל השאלות

שרוצים לבחור צלם מגנטים מקצועי ליום הולדת, יש המון שאלות שאתם רוצים לקבל עליהם תשובה, אספנו את השאלות המרכזיות והבאנו לכם את התשובות המלאות.

אצלנו תוכלו למצוא חבילות צילום מגנטים לימי הולדת ואירועים קטנים החל מ 290 ש"ח לחבילה בסיסית וגם חבילות צילום לאירועים קטנים שכוללות צילום + מגנטים החל מ 690 ש"ח בלבד. 

בהחלט כן. ביום האירוע תקבלו מאיתנו דיסק ובו כל התמונות של האירוע שצולמו + כל התמונות יעלו לתיקייה משותפת בענן שתוכלו להנות מהתמונות מכל מקום אפילו מהנייד האישי שלכם.

אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו, שבסיום כל אירוע תקבלו מאיתנו תעודת אחריות בכתב על המגנטים למשך 5 שנים! כן! אתם קוראים נכון! אחריות מלאה על המגנטים מבחינת האיכות והעמידות. 

בכל אירוע שאתם חוגגים מגיע צלם מקצועי. בשונה ממה שאתם רגילים שמדובר על ימי הולדת ומגיע צלם מגנטים חובבן, אצלנו מגיע אליכם לאירוע צלם אירועים מקצועי שעובד עם ציוד הצילום הטוב והמתקדם ביותר ובנוסף מדפיס את התמונות האיכותיות ביותר. 

כן. בכל אירוע אליו אנו מגיעים אנחנו לא רואים את עצמנו בתור עוד אטרקציה. אנחנו כבר עם המצלמה ביד ואם אנחנו רואים דברים מיוחדים ומרגשים אנחנו כמובן נתעד אותם עבורכם.

דילוג לתוכן