איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים קטנים

מה ההבדל בין אטרקציית מגנטים לאירועים לבין מגנטים לאירועים קטנים, האם הדינמיקה משתנה? האם באמת יש הבדל מהותי או שאולי מדובר רק על כמות מוזמנים שונה שהיא זאת שגם משפיעה על מחיר צילום מגנטים.

ראשית, אני אענה בקצרה ואגיד שמגנטים לאירועים אין הבדל בין גודל האירוע, תהליך הפקת המגנטים הוא קבוע וזהה בכל אירוע.

אבל, השינוי העיקרי הוא שבדרך כלל כאשר מדובר על אירועים קטנים, צלם מגנטים נדרש גם להיות הצלם של האירוע וכאן ההבדל העיקרי.

אז אם מזמינים מגנטים לאירועים קטנים רוצים בעיקר לחסוך את עלות הזמנת שני נותני שירות שביניהם גם צלם מגנטים וגם צלם לאירוע.

מגנטים לאירועים קטנים_640x426
צלם מגנטים לאירוע קטן_640x426

מהו אירוע קטן?

האם חתונה שיש בה 100 מוזמנים נחשבת לאירוע קטן? והם מדובר על צילום ברית מילה שיש בו מעל 250 מוזמנים זה גם אירוע קטן?. את כל הדברים האלו אני אסביר צעד אחרי צעד שתדעו בדיוק מהו אירוע קטן, מתי אפשר לבחור צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע ומתי אין מקום לפשרות וחייבים להזמין גם צלם אירועים וגם צלם מגנטים.

אירוע קטן הוא אירוע שיש כמה דברים שצריכים להיות בשביל שהוא ייחשב כקטן והם : כמות המוזמנים + משך זמן האירוע.

כמות מוזמנים בדרך כלל לאירוע קטן היא עד 100 מוזמנים, משך זמן של אירוע קטן הוא בדרך כלל עד שעתיים וחצי לכל היותר.

מה חשוב לדעת על בחירת צלם מגנטים לאירוע קטן:

שמחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן, יש כמה דברים בסייסים שחשוב מאוד לקחת בחשבון, אבל בשונה מבחירת צלם מגנטים לכל סוג אחר של אירוע, לאירוע קטן יש דגשים יותר חשובים שבוחרים צלם.

הניסיון של הצלם בצילום אירועים קטנים

כמו שכבר כתבתי לפני, שבוחרים מגנטים לאירוע קטן, מצפים מהצלם שהוא יהיה גם הצלם של האירוע. לכן, חשוב לוודא אם לאותו צלם יש ניסיון בצילום וביצוע אירועים שבהם מצפים ממנו גם לעשות מגנטים וגם לצלם את האירוע.

חשוב מאוד שיהיה צלם שכבר עשה אירועים כאלו בעבר. אם פניתם לצלם מגנטים והוא אומר לכם שהוא לא יכול להיות גם הצלם של האירוע, זאת נורת אזהרה מאוד גדולה! בדרך כלל שמישהו בטוח ביכולת שלו לצלם אירועים, זה לא משנה אם הוא מצלם רק מגנטים או הצלם של האירוע הוא לא יהסס לקחת את הפרוייקט של צילום והפקת מגנטים במקביל.

אבל, אם יש צלם שאומר לכם שהוא עושה את מה שאתם מבקשים שזה גם צילום האירוע וגם מגנטים, זה יתרון גדול מאוד ומעיד על כך שמדובר על צלם מקצועי.

גלריית עבודות של הצלם

כנסו לראות את גלריית העבודות של הצלם, תראו אם יש שם תמונות של אותו סוג אירוע שאתם צריכים צלם. אם מדובר על אירוע ברית שאתם חוגגים, כדאי מאוד לראות תמונות של אירועי ברית שהוא עשה וככה בהתאם לסוג האירוע שלכם.

דילוג לתוכן