איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים בחולון

מגנטים לאירועים בחולון עושים רק המגנט המאוהב. אם האירוע שלכם חשוב לכם ואתם לא מאלו שמוכנים להתפשר על צילום מקצועי, מגנטים איכותיים ורוצים לקבל המון מגנטים וגם עיצוב מסגרת מקצועי כמו שרק אנחנו יודעים לתת זה הזמן לחייג אלינו כבר עכשיו ולא רק להזמין עוד צלם מגנטים שמגיע ללחוץ על כפתור במצלמה ולשלוח תמונות להדפסה. 

שאתם בוחרים במגנט המאוהב אתם בוחרים במי שבאמת אוהב לעשות אירועים. מי שבאמת אוהב לצלם ומי שאוהב את המקצוע שהוא בחר כבר משנת 2012 שאנחנו חיים ונושמים מגנטים לאירועים במרכז ורוצים להמשיך ויותר מהכל אנחנו הכי נשמח שאתם תהיו הלקוחות הממליצים הבאים שלנו. חברת המגנט המאוהב זה לא ר עוד סלוגן. זה באמת כי אנחנו אוהבים להיות באירועים שמחים ומרגשים בחולון.

מגנטים לאירועים בחולון

למה דווקא המגנט המאוהב

בזמן שיש המון חברות שמספקת שירות של מגנטים לאירועים בחולון, אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בחברת המגנט המאוהב. הנה כלה הסיבות לקבל החלטה נכונה.

ניסיון של שנים : לכל אירוע אנחנו מביאים איתנו ניסיון ואת היכולת להתמודד עם כל דינמיקה של אירוע. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים אנחנו יכולים לתת לכם שירות מקצועי. חתונה, בר מצווה, בת מצווה ואפילו ברית מילה המגנט המאוהב זאת חברת המגנטים עבורכם.

ציוד צילום מקצועי : מרוב שאנחנו אוהבים את הצילום ואת האירועים, אנחנו מכורים לכל מה שיוצא וחדש בעולם פיתוח המגנטים לאירועים. השימוש במצלמות המתקדמות, מדפסות טרמיות איכותיות הופכות את האהבה שלנו ליתרון שלכם. 

שירות ללא פשרות : השירות באירועים הוא מעל הכל! הרבה פעמים קורה שיש צלמי מגנטים שלא כל כך איכפת להם מהשירות. מבחינתם להגיע לאירוע לצלם ולהדפיס זה השירות הכי טוב שהם יכולים לתת והם חושבים שאם הם מביאים לכם כמות גדולה של מגנטים זה אמור לפצות על הכל. אבל זה לא תמיד נכון. צלם מגנטים חייב להיות אדיב ואנושי, להיות רגיש לאורחים ולהתייחס אליהם יפה, לראות אם תמונה לא יצאה יפה לבקש מהאורח לעשות את התמונה מחדש ואחרי שהוא נראה טוב בתמונה לשלוח אותה להדפסה.

מאגר מסגרות מגנטים הגדול ביותר : יש לנו להציע לכם מאגר של יותר מ 2000 מסגרות מגנט מעוצבות לבחירה. אם לא מצאתם את המסגרת שאתם רוצים אנחנו נעצב לכם ללא כל תשלום נוסף מסגרת שתרצו בהתאמה אישית ולפי הדרישות העיצוביות שלכם וכל זאת ללא עלות נוספת.

צלם מגנטים בחולון
דגשים לבחירת צלם מגנטים_640x426

מחירים הוגנים ונוחים לכל כיס : שאתם מחפשים שירות של צילום מגנטים לאירועים במרכז, אתם רוצים גם לקבל מחיר הוגן ומשתלם. אצלנו תמצאו חבילות של צילום מגנטים לכל סוג אירוע והכל במחיר הוגן ומשתלם במיוחד. יש לנו להציע לכם גם חבילות של מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח וללא פשרות על איכות המגנטים. (החבילות של מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח הם לאירועים קטנים עד 50 מוזמנים).

זמינות מיידית לכל אירוע : אנחנו פנויים? אתם מרוויחים! אם יש לכם אירוע שמתקיים בחולון בימים הקרובים ואתם צריכים צלם מגנטים, תנו לנו להפתיע אתכם במחיר סופר משתלם! במיוחד לאירועים שהתאריך שלהם קרוב יש לנו הצעות מאוד משתלמות שאתם חייבים לבדוק מולנו בשביל להאמין. אז כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט לחייג אלינו כבר עכשיו ויחד ניצור לכם אירוע מושלם.

דילוג לתוכן