איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים במרכז

מגנטים לאירועים במרכז הפכה להיות האטרקציה שרואים אותה בכל אירוע, לא משנה אם מדובר על חתונה, ברית, בת מצווה ואפילו אירועים עסקיים, עדיין מגנטים לאירועים היא האטרקציה השולטת היום בתחום האירועים בישראל. 

מרוב שמדובר על האטרקציה הכי נפוצה, זה גרם לכך שיש כניסה מאוד מאסיבית של הרבה צלמי מגנטים חדשים לתחום. אמנם תחרות זה טוב בעיקר ללקוח, אבל מצד שני בגלל שיש תחרות מאוד גדולה המחירים יורדים והלקוח מרוויח, אבל הוא גם מפסיד כי בגלל המחיר הנמוך צלם מגנטים יש לו עלויות שהוא צריך לחסוך בהן. אז בגלל זה הוא יעשה שימוש בחומרי גלם באיכות ירודה, יעבוד עם ציוד פחות משוכלל מה שיגרום למגנטים לדהות מהר מאוד. אז לא תמיד הלקוח מרוויח מהתחרות ולפעמים היא לא הדבר הכי טוב שיש. 

מגנטים לאירועים במרכז_640x426
צילום מגנטים לאירועים במרכז בזול_640x426

מגנטים לאירועים - רק המחיר קובע

שמדובר על בחירת צלם מגנטים, מחיר הוא הדבר הראשון שהרבה מאוד אנשים מחפשים. כבר יש הסכמה כללית שאומרת "כל צלמי המגנטים אותו הדבר". אבל זה לא באמת ככה. יש צלמי מגנטים שממש איכפת להם מהאירוע שלכם, יש כאלו שרוצים שתקבלו את הטוב ביותר שיש כי זה מה שאנחנו כאן לתת. אנחנו לא כאן "למכור מחיר" אנחנו כאן למכור שירות לאחד הימים הכי חשובים בחיים שלכם! אנחנו כאן לתת את המזכרת מהאירוע שלכם ואיך שיראו את האירוע שלכם בעוד כמה חודשים מהיום על המקרר. 

אל תנסו לחפש שירות של מגנטים לאירועים רק לפי מחיר, קודם כל תבדקו מול מי אתם עומדים, האם זה צלם מגנטים שיבוא לעשות הכל שהאירוע שלכם יהיה הטוב ביותר? האם מדובר על חובבן שרק מחפש למכור בזול כמה שיותר אירועים?

כמה עולה התענוג

בגלל שאני כבר יודע שמה שאתם בטח מחפשים זה לקבל מחירון כמה עולה לכם שירות של צילום מגנטים, אני אתן לכם כאן את המחירון שלי. אבל, חשוב לזכור שאין מחירון קבוע לשירות של צילום מגנטים בגלל שכל אחד יכול לקבוע כמה הוא רוצה לגבות מהלקוח. זה יכול לעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור השירות של צילום מגנטים לאירועים במרכז.

המחירים יכולים להשתנות בהתאם לכמות השעות של האירוע, המיקום של האולם איפה חוגגים. כל חבילה כוללת בתוכה גם דיסק תמונות שתקבלו + הגדלות מגנט מעוצבות.

חבילת צילום מגנטים

מחיר

מידע נוסף מבית המגנט המאוהב

מגנטים לאירועים קטנים

החל מ 349 ₪

חבילה מתאימה לאירועים קטנים כמו ימי הולדת עד 50 מוזמנים.

מגנטים לאירועים ללא הגבלה

החל מ 549 ₪

לאירועים עד 100 מוזמנים

מגנטים לחתונות ואירועים גדולים

החל מ 749 ₪

לאירועים מעל 100 מוזמנים ועד 400 מוזמנים.

צלם חתונות במרכז_640x427
צלם לאירועים במרכז_640x427

למה דווקא המגנט המאוהב

אתם שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא במגנט המאוהב לצלם באירוע שלכם? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה:

צילום מקצועי : היתרון הגדול ביותר של אטרקצית מגנטים לאירועים הוא לא אחר מאשר האלמנט של הצילום. אצלנו תקבלו צילום מצועי ללא פשרות עם אהבה לצילום שלא נגמרת.

מחירים הוגנים : יש לנו להציע לכם חבילות צילום מגנטים במחירים הוגנים ומשתלמים לכל כיס החל מ 349 ש"ח.

ניסיון של שנים : לכל אירוע אנחנו לא מביאים רק את הציוד המתקדם ביותר ואת האהבה שלנו לצילום. בכל אירוע אנחנו מביאים ארסנל של ניסיון בהפקת מגנטים והיכולת להתמודד עם כל סוג של אירוע בצורה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן