איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח

אם אתם מחפשים שירות של צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח, כדאי מאוד שתדעו מה בדיוק אתם מקבלים. וגם חשוב מאוד לדעת איך ייתכן שיש פערי מחירים כל כך גדולים בין צילום מגנטים. 

איך יכול להיות שלאותו אירוע בדיוק, עם אותם נתונים צלם מגנטים לאירועים אחד נותן לכם הצעת מחיר של 500 ש"ח וצלם מגנטים אחר נותן לכם הצעת מחיר פי 3 יותר של 1500 ש"ח. 

בשביל חשוב מאוד להבין מה זה אומר שאתם מחפשים מחיר כל כך זול ואיך לעשות בחירה נכונה. 

אז אם האירוע שלכם חשוב לכם, אתם חייבים לקרוא את המידע שאני מביא לכם שיסביר לכם הכל על המחירים של צילום מגנטים.

צלם מגנטים זול_640x427

הגורמים שקובעים את המחיר

יש מספר גורמים שקובעים את המחיר של צילום מגנטים. אבל במקום להיכנס לכל אחד מהם, אני בחרתי דווקא את העיקריים שבהם שתבינו מה קובע את המחיר וגם מה יכול לקרות שאתם מחפשים לאירוע שלכם מגנטים לאירועים בזול שלא תמיד זה הדבר הנכון ביותר לעשות אם האירוע שלכם חשוב לכם.

הדבר שמשפיע על המחיר יותר מהכל הוא איכות חומרי הגלם איתם עובדים. היום, בשביל להפיק מגנטים עושים שימוש בכל מיני טכנולוגיות שונות לפיתוח תמונות, יש אפשרות לפתח תמונות באמצעות מדפסת רגילה (פשוטה שעובדת עם דיו) ויש אפשרות לפתח תמונות בטכנולוגיה הנקראת הדפסה טרמית. מה שאומר שיש הבדל גדול מאוד באיכות המגנט והעמידות שלו לאורך זמן. ההדפסה הפשוטה נעשית באמצעות מדפסת רגילה שמה שקובע אם המגנט יהיה עמיד הוא איכות הדיו והדף איתו מדפיסים את התמונה. בדרך כלל שלוקחים צילום מגנטים עד 500 ש"ח מדובר על הדפסה פשוטה.

אז כמו שהבנתם, הדבר הראשון שקובע את המחיר הוא איכות החומרים איתם עובדים. ככל שהמחיר שאתם משלמים יהיה יותר זול, ככה הצלם שאתם סוגרים מולו צריך למצוא דרך להרוויח ולכן, הוא יעשה שימוש בחומרי גלם זולים יותר.

דבר נוסף שקובע את המחיר הוא סוג האירוע שלכם וכמה זמן הוא יימשך. יכול מאוד להיות שמדובר על אירוע קטן כמו יום הולדת, באירוע כזה נניח ומדובר על יום הולדת של ילדים וזה יהיה משעה 16:00 עד שעה 18:00, הצלם יכול להכניס את האירוע שלכם בין לבין. כלומר, אם יש לו אירוע שהוא מצלם בבוקר עלייה לתורה בבית כנסת, אחר כך ממשיך לצלם יום הולדת ומשם ממשיך לצלם חתונה בערב. כאן, הצלם כבר יכול לעשות מחיר של 500 ש"ח כי יש לו את השעות הפנויות האלו. בדרך כלל יש כל מיני סוגים של צלמי מגנטים, יש אתו שזאת העבודה שלהם והם יהיו פנויים לצלם בכל שעה ביום. ויש צלמי מגנטים שעבורם זאת "השלמת הכנסה" והם אלו שבוחרים לעשות רק את האירועים שבאמת משתלם להם לעשות והם גם ייתנו לכם הצעת מחיר הרבה יותר גבוה. בדרך כלל גם מומלץ יותר לעבוד עם אלו שצילום מגנטים זה העיסוק העיקרי שלהם. יש לזה כמה סיבות, הסיבה העיקרית היא שיש להם יותר ניסיון בצילום מגנטים, מה שנקרא הם יותר "משופשפים" לעומת אלו שעבורם זאת השלמת הכנסה. גם צלמי מגנטים שזה העיסוק העיקרי שלהם עובדים עם ציוד גיבוי, העסק שלהם חשוב להם מאוד ולכן הם גם ייתנו שירות הרבה יותר טוב. בשונה מאלו שהאירוע שלכם עבורם הוא "עוד יום עבודה". 

האגו של הצלם : הרבה פעמים לא מתייחסם לזה, אבל בהרבה תחומים להרבה בעלי מקצוע יש אגו, והאגו שלהם הוא זה שלפיו הם קובעים את המחיר. זה לא אומר שצלם שיש לו אגו הוא באמת יותר טוב, אבל זה רק אומר שהוא רואה את הדברים אחרת ולכן הוא דורש מחיר יותר גבוה והרבה מאוד פעמים בכלל לא מציאותי המחיר שהוא יכול לבקש.

מגנטים לאירועים בזול_640x426
צלם מגנטים זול_640x426

מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח - התשובות לכל השאלות

אני בטוח שיש לכם הון שאלות לגבי בחירת צלם מגנטים לאירוע שאתם חוגגים, במיוחד שמדובר על מחיר כל כך זול ושזה יהיה רק עד 500 ש"ח, מה שהופך את המשימה של מציאת צלם מגנטים איכותי וטוב לכמעט בלתי אפשרית. בשביל זה, אספתי כמה שאלות ואני מביא לכם את כל התשובות שאתם צריכים לדעת על בחירת צלם מגנטים איכותי לאירוע שלכם.

השירות של צילום מגנטים מתאים לכל סוג אירוע. אבל חשוב לזכור, כאשר אתם תבחרו מגנטים לאירוע גדול כמו חתונה של 400 מוזמנים ומצפים למצוא מגנטים עד 500 ש"ח, אתם עלולים להתאכזב מאוד מכמה סיבות, או שלא יהיו מספיק מגנטים או שהצלם יהיה באירוע רק פרק זמן קצר. שלא לדבר על זה שבחתונה צריכים שני אנשי צוות שיעבדו במקביל. אז גם אם רוצים להוציא הרבה מגנטים, יש גבול לכמה מגנטים בנאדם אחד יכול להוציא באירוע לבד.

מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח יכולים להתאים לאירועים קטנים בלבד וקצרים, כמו יום הולדת לילדים או לבת מצווה קטנה או אירועים בבית.

ממש לא! כמו שהסברתי מקודם, המחיר נקבע לא רק לפי איכות חומרי הגלם. אבל בדרך כלל שאתם תחפשו צלם מגנטים זול כדאי מאוד לשאול אותו איך הוא מפתח את התמונות.

בהחלט כן! אין שום מניעה שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע. אבל חשוב לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה הצלם של האירוע כדאי מאוד למצוא צלם שכבר עשה אירועים כאלו בעבר ויכול לתת שירות טוב.

דילוג לתוכן