איך לבחור מסגרות למגנטים

היתרונות של מגנטים לאירועים

היתרונות של מגנטים לאירועים_640x426

רגע אחד לפני שאתם מחליטים לוותר על הפקת מגנטים באירוע הבא שלכם, הבאתי לכם את היתרונות של מגנטים לאירועים שאתם חייבים להכיר.

הסיבה היא שיותר מפעם אחת הרבה מאוד אנשים שחוגגים אירוע חושבים האם מגנטים לאירועים היא אטרקציית חובה ואז מגלים שאולי בכלל כדאי לוותר על הפקת מגנטים.

בשביל שתדעו שאתם עושים בחירה נכונה ומזמינים צלם מגנטים לאירועים לאירוע שלכם אתם צריכים להכיר את כל היתרונות של צילום מגנטים.

אטרקציה שכל האורחים אוהבים

היתרון הראשון של אטרקציית צילום מגנטים הוא קודם כל שאתם יכולים להיות בטוחים שכולם אוהבים את האטרקציה הזאת.

אין אורח היום שלא מגיע לאירוע, הוא רואה צלם ומיד שואל את הצלם אם הוא זה שעושה את המגנטים.

גם שהיינו בטוחים שבזמן שנכנסו הרבה אטרקציות אחרות לתחום שכוללות צילום כמו למשל תא צילום לאירועים שלא תפס והיה אטרקציה עם עלייה ואז הוא ירד מהר מאוד, הסיבה שתא צילום לא תפס בגלל שזאת אטרקציה שלא יכולה להתמודד מול צילום מגנטים, לא רק בגלל המחיר אלא בגלל היתרונות של מגנטים לאירועים הרבים שעליהם אני ממשיך להרחיב.

מחיר הרבה יותר זול מכל אטרקציה אחרת

אם נשווה את העלות של צילום מגנטים לאירועים בזול לכל אטרקציה אחרת, אתם תראו מיד שאתם יכולים להשיג מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח מול אטרקציות אחרות שיהיה לכם מאוד קשה להשיג כאלו מחירים זולים.

הסיבה שהמחיר של צילום מגנטים הוא כל כך זול הוא קודם כל כי יש המון צלמי מגנטים לאירועים, מעבר לזה שיש המון צלמי מגנטים אתם גם מרוויחים מחיר תחרותי וגם המחירים של חומרי הגלם הפכו להיות הרבה יותר זולים מאשר בעבר והמחיר הזול הזה של צילום מגנטים לא משאיר לאותן אטרקציות לאירועים אחרות כל סוג של סיכוי להתמודד מול מלכת האטרקציות המובילה את תחום האירועים בישראל כבר יותר מעשור.

הצילום של האירוע

הטכנולוגיה עושה את שלה והיא רק מהווה הרבה פעמים גם יתרון גדול מאוד. אם בעבר צילום אירועים היה מוגבל בכמות תמונות, איכות התמונות הייתה ירודה והרבה פעמים לא נשאר יותר מה לצלם כי היו מגבילים את האורחים ב 200 תמונות.

היום יש מהפכה של צילום דיגיטלי שהוא מאפשר לכל אחד גם לצלם מהנייד שלו כמה תמונות שהוא רק רוצה.

בשביל זה אטרקציית מגנטים לאירועים יש לה יתרון עצום והוא הצילום.

ככה אתם גם מרוויחים את האטרקציה של המזכרת מהאירוע שלכם וגם יש לכם צילום של האורחים למזכרת.

רוצים בכלל לקחת את אטרקציית צילום מגנטים לאירועים צעד אחד קדימה?

כל מה שאתם צריכים לעשות במיוחד שמדובר על אירועים קטנים הוא לבקש מצלם המגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע.

ברגע שצלם מגנטים הוא גם הצלם של האירוע אתם חוסכים בקלות כמה מאות שקלים במקום להזמין שני אנשי מקצוע שאחד הוא צלם מגנטים והשני הוא צלם אירועים.

טיפ שכדאי להכיר : אם אתם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע, אתם צריכים לבקש ממנו בשיחה שזה סוג השירות שאתם מעוניינים לקבל, ברגע שהוא יגיד לכם כן ולא משנה אם הוא ידרוש תשלום נוסף, אתם יכולים להיות בטוחים שיש כאן מישהו שיש לו ביטחון עצמי לקחת על עצמו צילום מלא של האירוע, אבל אם הוא מהסס תדעו לכם שיכול להיות שמדובר בצלם חובבן ולא כדאי לכם לקחת מולו את הסיכון אפילו אם אתם רוצים שהוא יהיה רק הצלם מגנטים באירוע שלכם.

המאמר נכתב בשיתוף מגנטורי : https://www.magnetory.co.il שהם גם אחלה חבר'ה וקולוגות בתחום שעושים מגנטים ממש סבבה.

המגנט המאוהב

כאן תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בשביל לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם, לדעת בדיוק מה תקבלו ואיך להתמודד עם המון צלמי מגנטים לאירועים שקיימים ומציעים לכם שירות ופערי המחירים גדולים מאוד. כל המידע החשוב ביותר.

מאמרים אחרונים שעלו

דילוג לתוכן