איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים בתל אביב

מגנטים לאירועים בתל אביב היא האטרקציה המבוקשת ביותר בכל אירוע. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, בת מצווה, חתונה, בר מצווה, חינה או כל סוג אחר של אירוע, מגנטים לאירועים היא לבטח אטרקציה שכדאי מאוד שיהיה לכם במיוחד אם מדובר על אירועים קטנים.

המגנט המאוהב מצלמי מגנטים בכל סוגי האירועים ומביאים לכם חווית צילום מיוחדת שעוד לא הכרתם, מגנטים איכותיים, שירות ללא פשרות, מחירים הוגנים והכל בשביל להפוך את האירוע שלכם למיוחד וכזה שהאורחים שלכם עוד לא ראו מעולם. אז אם האירוע שלכם חשוב לכם ואתם לא רוצים להתפשר על איכות המגנטים באירוע אנחנו כאן במיוחד עבורכם.

מגנטים לאירועים בתל אביב_640x360
צילום מגנטים במרכז_640x382

אנושיות וחשיבה על האירוע שלכם

יש המון דברים שכל צלם מגנטים יכול לתת לכם, שזה צילום מיוחד ואומנותי, מגנטים איכותיים, מחיר זול וכל מה שתבקשו. אבל בשונה מכל מה שאתם מכירים אצלנו במגנט המאוהב אנחנו נותנים לכם מעל הכל אהבה. אנחנו באמת אוהבים את מה שאנחנו עושים ואתם יכולים לראות את זה בכל תמונה שאנחנו מצלמים בזה שאנחנו מגיעים לאירוע שלכם מוכנים כמה ימים לפני נעשה לכם מסגרת מושלמת למגנט, נגיע עם ציוד גיבוי שיוכל לתת לכם שלווה ובטחון שתדעו שהמגנטים לא יפסיקו לצאת במהלך כל הערב לכם ולאורחים שלכם. 

זה לא עוד צלם מגנטים, זה המגנט המאוהב ! זה מה שאנחנו עושים וזה המקצוע שלנו שמעניק לנו את היתרון המובהק עם מחיר הוגן ונוח לכל כיס. אז מצאתם את חברת מגנטים לאירועים בתל אביב המושלמת.

מגנטים לאירועים בתל אביב - התשובות לכל השאלות

אם אתם בטח מתביישים להתקשר לשאול שאלות, אז הנה השאלות שיכול להיות מאוד שעולות לכם ואתם רוצים לקבל תשובה עוד לפני שאתם מתחילים "מסע טלפונים" לקבל עשרות של הצעות מחיר.

יש המון חבילות של צילום מגנטים ולכל אחת מהן מחיר שונה. המחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים באירוע וגם בהתאם לחבילת המגנטים אותה אתם צריכים לאירוע. 

יש לנו להציע לכם חבילת צילום מגנטים ללא הגבלה לאירועים קטנים עד 50 מוזמנים במחיר של 390 ש"ח. בנוסף חבילת צילום מגנטים לחתונה בתל אביב במחיר של 790 ש"ח לאירועים עד 250 מוזמנים. 

היום בשביל לפתח תמונות שיהפכו להיות מגנטים יש שני סוגים עיקריים של טכניקות הדפסה. הדרך הראשונה להפיק תמונות מגנט היא באמצעות הדפסה רגילה. כלומר, מדפסת דיו רגילה להדפסת תמונות פוטו, הדרך השניה להדפיס תמונות היא באמצעות מדפסת מתקדמת יותר שמייצרת תמונות איכותית בטכניקה טרמית. הדפסת מגנטים על מדפסת טרמית היא עדיפה מכיוון וניתן להפיק יותר תמונות מגנט ובנוסף איכות הפיתוח היא עמידה הרבה יותר מאשר דיו רגיל.

בדרך כלל נהוג שלכל אירוע מגיע צלם מגנטים אחד ויחד איתו מגיע עוזר גרפיקאי. באירועים קטנים עם כמות מוזמנים קטנה שהיא מתחת ל 50 אנשים אין צורך בשני אנשי צוות. לאירועים גדולים יותר כמו חתונה עם מעל מ 250 מוזמנים חייבים שני אנשי צוות שעובדים במקביל. יש מקרים בודדים שבהם גם באירוע קטן צריכים שני אנשי צוות, אם מדובר לדוגמה בהזמנת צילום מגנטים לברית שאתם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע אז צריכים שני אנשי צוות למרות שמדובר על אירוע קטן.

דילוג לתוכן