איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים בראשון לציון

מגנטים לאירועים בראשון לציון – למי שמחפשים צילום מקצועי, מגנטים איכותיים ושירות אדיב ללא פשרות. 

חברת המגנט המאוהב מומחים בצילום מגנטים לאירועים במרכז כבר משנת 2012 עם ניסיון עשיר בצילום כל סוגי האירועים. 

במציאות של היום יש כל כך הרבה צלמי מגנטים לאירועים והשאלה שעולה לכל מי שחוגג אירוע היא איך לבחור צלם מגנטים. בזמן שהרבה מאוד אנשים יעשו בחירה של צלם מגנטים רק לפי המחיר, יש כמה דברים חשובים שאתם לא לוקחים בחשבון בדרך לבחירת צלם מגנטים וכדאי מאוד שתכירו אותם בשביל שתוכלו באמת לשמור על האירוע שלכם, שתהיה לאורחים מזכרת מהחתונה שלכם או כל אירוע אחר וגם תצליחו בכל זאת להשיג מחיר זול ומשתלם. 

מגנטים לאירועים בראשון לציון_640x426
מגנטים לאירועים בזול_640x425

מחיר המגנטים הזולים

מה גורם לאנשים לבחור בעל מקצוע? אני מאמין שיש שני דברים עיקריים, הדבר הראשון זה אם מכירים אותו אז בדרך כלל יבחרו בו לאירוע. אבל בתחום של המגנטים בדרך כלל אנשים לא מכירים את צלם המגנטים לפני האירוע וסוגרים את האירוע בטלפון גם בלי פגישה אישית אחד על אחד להכיר את הצלם. הדבר השני שקובע את הבחירה בצלם מגנטים הוא המחיר. כי שאנשים מחפשים צלם מגנטים לאירועים מחיר הוא הגורם המשפיע ביותר. למרות שיש כאלו שיגידו שבוחרים לפי הצילום, האיכות של המגנט ועוד דברים, המציאות היא שונה ולא מעט לקוחות מחפשים לשלם כמה שפחות. האם זאת גישה נכונה לבחירת צלם מגנטים? אולי צריכים לבדוק עוד כמה דברים חשובים לפני שבוחרים מי יהיה צלם המגנטים באירוע? בשביל זה הכנתי לכם את הדגשים להפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר, כזה שתהיה לאורחים מזכרת מכובדת לפחות של מגנט איכותי. 

מגנטים לאירועים בזול - איך משיגים אותם

הבנו שכאשר זה מגיע לנושא של בחירת צלם מגנטים לאירועים בראשון לציון, הבסיס הוא מציאת צלם מגנטים לאירועים בזול. אז הנה כמה דברים שצריכים לוודא וגם מה יעזור לכם להשיג מחיר זול, אבל עוד לפני הכל אל תשכחו שאתם לא צריכים לבחור צלם מגנטים רק לפי מחיר. 

לא רק צלם מגנטים : היום צלמי מגנטים הם כבר מזמן לא רק אלו שאחראים להפיק מגנטים באירוע. יש המון אירועים קטנים שבהם כל צלם מגנטים יש לו תפקיד מאוד מרכזי והוא גם הצלם של האירוע. לכן, שאתם יוצאים לדרך במציאת הצלם הטוב ביותר, חשוב מאוד לבדוק גלריית עבודות ולראות שאתם אוהבים את התמונו, הצילום בסגנון שלכם ואתם מתחברים למה שאת רואים. לכל צלם אירועים יש את סגנון הצילום וזה הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לוודא שאתם יוצאים למסע שנקרא הפקת אירוע. 

איכות ועמידות של חומרי הגלם : אחרי שיש צילום מקצועי, כל מה שצריכים לוודא זה שאת הצילום הטוב, האיכותי והמקצועי ביותר תקבלו גם הדפסה איכותית ואתם מסודרים! יש לכם גם מגנטים וגם עוד צלם באירוע. אבל אל תשכחו לוודא לפני שאתם סוגרים מול הצלם, חשוב לוודא מהי איכות חומרי ההדפסה וגם איכות הצילום וככה תצליחו למצוא את צלם המגנטים הטוב ביותר לאירוע שאתם חוגגים. 

איך מפחידים אתכם

יש המון שיטות מכירה, אני לא נגד כל אותן שיטות אבל יש כמה שאני אישית לא הכי משתמש בהן מבחינת אתיה אישית. אבל, שיטת המכירה הטובה ביותר היא כמובן הפחדה. אם אתם תיצרו קשר על מקצוע, לא חייב שיהיה צלם מגנטים כל תחום אחר יש בו את שיטת המכירה בסגנון הפחדה. אז איך יפחידו אתכם ומתי אתם בכלל צריכים לפחד.

יספרו לכם שלא יגיעו : אחד הדברים המגוחכים ביותר הוא שיגידו לכם שיכול להיות שצלם המגנטים בכלל לא יגיע. לא סביר שמישהו שזה העבודה שלו ובמיוחד שהוא יודע שהוא חלק חשו ומרכזי באירוע לא יגיע אלא אם באמת יש משהו ממש בעייתי שמונע ממנו להגיע. אין לכם מה לפחד אם סגרתם עם מישהו וזה העבודה שלו, תהיו בטוחים שהוא בהחלט יגיע. 

יפחידו אתכם עם שירות של "קבלן משנה" : למרות שייתכן מאוד שזה מה שיקרה, וגם עדיין קרוה בהרבה מאוד אירועים. אתם יכולים לסגור מול צלם מגנטים והוא יעביר את האירוע לצלם מגנטים אחר תמורת "עמלת תיווך". עכשיו, תחשבו מה קורה לאותו קבלן משנה שמגיע לאירוע שלכם לעבוד במחיר מאוד זול, או שהוא לא יוציא מספיק מגנטים כי אחרי הכל הוא גם רוצה להרוויח והדרך היחידה שלו להרוויח היא פשוט לחסוך בהוצאות של חומרי גלם. ההמלצה הכי טובה למי שקורא את השורות האלו היא לוודא שאם סגרתם מול צלם מגנטים שהוא זה שיהיה באירוע שלכם ולא יהיה מישהו אחר. אבל, רק במקרים מסוימים שהוא באמת לא יכול להגיע, עדיף שהוא יעביר את האירוע לקבל משנה ולא תהיו בלי צלם מגנטים בכלל באירוע שלכם. 

דילוג לתוכן