איך לבחור מסגרות למגנטים

מגנטים לאירועים בפתח תקווה

אתם חוגגים אירוע בקרוב ורוצים לתעד אותו בצורה הטובה ביותר? הגעתם למקום הנכון. המגנט המאוהב מומחים מובילים בצילום מגנטים לאירועים בפתח תקווה כבר משנת 2012. כל אחד שחוגג אירוע יודע שהפקת אירוע היא מרוץ נגד הזמן, צריכים למצוא מקום לחגוג בו את האירוע, למצוא צלמים, קייטרינג, תקליטן, בגדים והרשימה עוד ארוכה. אם עוד לא סגרתם מול צלם לאירוע שאתם חוגגים אצלנו תוכלו למצוא שירות של צילום מגנטים + צילום מקצועי ואומנותי של האירוע שאתם חוגגים. 

אצלנו תקבלו את הצילום האומנותי והמקצועי ביותר, מגנטים איכותיים ללא פשרות, צילום מקצועי והכל עם הציוד האיכותי ביותר להפקת מגנטים וגם ציוד הצילום הטוב והמתקדם ביותר בעולם של מותג הצילום האיכותי CANON. כל מה שאתם צריכים למזכרת מושלמת מהאירוע שלכם זה המגנט המאוהב.

מגנטים לאירועים בפתח תקווה_640x426
צלם מגנטים בפתח תקווה_640x426

מגנטים לאירועים - כבר מזמן לא אטרקציה

אם עד היום מגנטים לאירועים במרכז היו נחשבים בתור "עוד אטרקציה" המציאות היום היא שונה מאוד והים צלמי מגנטים הם כבר חלק מאוד אינטגרלי מכל אירוע שחוגגים. מה שאומר שצלם המגנטים לא פעם הופך להיות הצלם של האירוע, במיוחד שמדובר על אירועים קטנים כמו צילום מגנטים לברית שהצלם של האירוע הוא גם צלם המגנטים. מכאן עולה לא פעם השאלה האם צלם מגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע או שלכל אירוע צריכים להזמין גם צלם אירועים מקצועי וגם להזמין צלם מגנטים. התשובה היא ברור מאוד, אין שום סיבה שבגללה צלם מגנטים לא יכול להיות גם הצלם של האירוע. אם מדובר על צלם מקצועי ומנוסה הוא בהחלט יכול להיות צלם באירוע שלכם. אבל, לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע חשוב מאוד לוודא שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר ויכול להתמודד עם המשימה.

מגנטים לאירועים שלא יפחידו אתכם

בזמן שיש המון צלמי מגנטים לאירועים בארץ, אחד הדברים שעוזרים להם למכור ללקוחות בתחרות כל כך קשה וגדולה היא שהם פשוט "מפחידים אתכם" למה הכוונה מפחידים אתכם, לכל אחד יש את הדרך שלו למכור, יש אחד שמוכר תוך כדי שהוא מציג את היתרונות שלו בתחום, יש אחד שמוכר בזה שהוא נותן כל מיני מבצעים והנחות, יש אחד שמוכר את השירות שלו בדרך שהוא אומר כמה אחרים גרועים במקום להגיד כמה הוא טוב. 

איך יפחידו אתכם וממה אתם לא צריכים לפחד : יש כמה דברים שיגידו לכם בשביל להצליח ולמכור לכם את השירות במחיר יותר גבוה, יגידו לכם שמי שנתן לכם מחיר זול בכלל לא יגיע לאירוע, יכולים להגיד לכם שהמגנטים לא איכותיים והם דוהים, יגידו לכם שלא תקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר ועוד המון סיפורים והבטחות שאתם לא כל כך תשמחו לשמוע. יותר מהכל ינסו להפחיד אתכם בכל מיני סיפורים ורכילות ויהיו את אלו שאפילו ייצנו שמות של המתחרים שלהם הכל במטרה לסגור אתכם ולא לתת לכם סיכוי לסגור מול מי שאתם באמת רוצים, אלא לשכנע אתכם לשלם מחיר יותר יקר בגלל שאתם מפחדים שלא תקבלו שירות איכותי ומקצועי לאירוע שלכם. 

אין ממה לפחד : נתחיל בזה שאין לכם ממה לפחד, הרי אתם הפרנסה והעסק של צלם המגנטים, אם הוא לא מגיע הוא לא מתפרנס ולא מרוויח. אז המטרה העיקרית היום בתחום כל כך תחרותי של כל צלם מגנטים להגיע לכמה שיותר אירועים, מי שמפחיד אתכם הוא זה שאני אישית חושב שאתם הכי צריכים להתרחק ממנו כי זאת לא הגישה. כל אחד יציין את היתרונות שלו ואתם בתור לקוחות אלו שיחליטו עם מי יש להם את החיבור הכי טוב ואתם רוצים שיהיה באירוע שלכם. 

דילוג לתוכן