איך לבחור מסגרות למגנטים

איך לבחור מסגרות למגנטים

איך לבחור מסגרות למגנטים

אחרי שכבר סגרתם מול צלם מגנטים לאירוע שלכם, כל מה שנשאר לכם הוא לבחור מסגרת למגנט. הפעם אני אסביר לכם איך לבחור מסגרות למגנטים, מה חשוב שיהיה בכל מסגרת ומה כדאי להוריד.

סוג האירוע שחוגגים

הדבר הראשון שצריכים לדעת על בחירת מסגרת למגנטים הוא להתאים אותה לסוג האירוע. אם נניח מדובר על אירוע כמו בת מצווה, במקרה כזה כדאי לעצב את המסגרת למגנט בצבעים שהם ורודים ואדומים יותר. כאלו יש בהם אלמנטים של בת מצווה ואפילו להוסיף משהו עם המספר 12. לאירוע בת מצווה ובריתה בדרך כלל אפשר גם להשתמש באותו סגנון עיצובי של מסגרת.

אם מדובר על אירוע כמו חינה, אז שרוצים לעשות מגנטים לחינה העיצוב של המסגרת גם יהיה בהתאם. כדאי מאוד באירוע כמו חינה לבחור במסגרת שמעוצבת עם אלמנטים של זהב ואדום ארגמן שמסלמים את האירוע בצורה הטובה ביותר.

גן או אולם אירועים

הרבה פעמים שחוגגים אירוע, לא לוקחים בחשבון את הדברים הקטנים שבאת עושים הבדלים גדולים. הדברים האלו יכולים לבוא ליידי ביטוי גם בעיצוב המסגרת של המגנט.

אם נניח ואתם חוגגים אירוע בגן אירועים ולא באולם, אז אפשר להוסיף מוטיבים ואלמנטים שקשורים לסוג האירוע שאתם חוגגים.

הדברים הקטנים האלו שאם תחשבו עליהם ותשלבו אותם לא רק במסגרת של המגנט אלא אפילו בעיצוב של הזמנה לאירוע הם דברים שיכולים לעשות הבדל מאוד גדול בהמשך.

מה כותבים על המסגרת של המגנט

יש המון משפטים שאתם יכולים להוסיף על המסגרת של המגנט, אתם פשוט יכולים לבחור את המשפט שאתם הכי מתחברים אליו. אבל יש דברים שאתם חייבים שיהיו על המסגרת.

הרבה פעמים במיוחד בחתונות, הזוגות לא מסכימים שאני אוסיף משפט של תודה על המגנט, אפילו לא להוסיף את המילה באהבה מ"פולנית ופלוני". פשוט הם רוצים רק את השמות שלהם, או אפילו עם עיצוב של לב באמצע כמו זה פלוני ❤️ פלונית והתאריך של האירוע. אני אישית מאוד ממליץ בגלל שהמגנט זה מזכרת וגם הדרך להגיד לאנשים תודה על ההשתתפות באירוע להוסיף כמה שורות תודה. אם למשל רוצים לעשות שימוש בלמנט של הלב, אז לעשות ב-❤️ מפלונית ופלוני ואז אומרים תודה על ההשתתפות באירוע.

התאריך המדויק – הדבר הנוסף שהוא לא פחות חשוב הוא כמובן התאריך של האירוע. זה יכול להיות תאריך עברי או לועזי. אבל חשוב מאוד לרשות תאריך.

לקבל את המסגרת לאישור לפני האירוע

שאתם סוגרים מול צלם מגנטים, זה לא מספיק רק לדעת איל לבחור מסגרות למגנטים אתם צריכים לקבל את המסגרת לאישור לפני האירוע.

לכן, אנחנו כאן המגנט המאוהב לפני כל אירוע שולחים לכם כמה ימים קודם את המסגרת לאישור. תקבלו מאיתנו מאגר מסגרות לבחירה, אם לא מצאתם את המסגרת שאתם רוצים וזה עיצוב מיוחד אנו נעצב לכם מסגרת לפי בחירה אישית.

המגנט המאוהב

כאן תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בשביל לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם, לדעת בדיוק מה תקבלו ואיך להתמודד עם המון צלמי מגנטים לאירועים שקיימים ומציעים לכם שירות ופערי המחירים גדולים מאוד. כל המידע החשוב ביותר.

מאמרים אחרונים שעלו

דילוג לתוכן